Måndag

Dagen började alltför tidigt med att nå jäävla skator höll på typ bråka eller nåt utanför mitt fönster.. Det var ingen mysig väckarklocka om man säger så ;P.. Jag kunde iaf fortsätta sova och råkade försova mig till jobbet.. Men de gör ingee :)... Väl där gjorde vi inte så mkt å vid 13:30 skulle jag få sluta men då satt chefen i fikarummet så jag var allt tvungen att sitta där å låssas som att vi snart skulle göra nåt vettigt fast jag egentligen bara väntade på att hon skulle försvinna så jag fick smita :)

Har inte gjort så mkt sen jag kom hem.. Emmeli har vart här, Jag har ätit och fikat + varit ut med Troja.
Till middag blev det god sallad med Pasta,Ruccola,Sparris,Soltorkade tomater,Luft-torkad skinka, Ärtskidor och god balsamvinägerocholivolje-dressing :) Det är smaskigt och jag tror faktiskt att jag ska gå å ta en portion till åsen vila mig nån timme. Jag är sjuuukt trött och har nog ändå inget vettigare för mig.


För övrigt så har jag skurit mig på en godis i gommen idag, Det sved.


Oooch jag vill läsa The notebook, Alltså boken bakom den sjuuukt söta filmen
Dagboken -Jag sökte dig och fann mitt hjärta.
image53
Detta är nog världens sötaste och mest romantiska film ever typ, SE DEN !



Kommentarer
Nina

härlig bild!..

2007-06-18 @ 19:48:52
URL: http://modesida.blogg.se/
Jenny

måste va lite jobbigt å sova då bara...om man inte har en bra rullgardin :P

2007-06-18 @ 19:49:22
URL: http://vofflan.blogg.se
mami

såg den filmen i förrgår, sjukt fin. Kan tänka mig att
boken är bra. visste inte att de fanns en

2007-06-19 @ 11:39:14
URL: http://jamaicamami.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0