Måndag 25 Juni

 Idag for Jag,Mamma,Emmeli,Danne, Markus & Troja till Min moster i gäddvik för att vi skulle äta middag där bara vi trodde jag.. Men nädå där var det massa släkt och även övriga människor.. Jag ville fara hem. Men det fanns sjuuuukt mkt mat så jag tänkte att jag får väl offra mig.. Vi satt där å käka, Drack lite öl å vin då åsen började vi typ fara hem för det var synd om Troja :P  Å dessutom så är det alltid booooring på såna släktmiddagar å särskilt eftersom alla andra är helt fina i kanten å vi är helt missanpassade... Haha dit kom jag  helt sliten osv.. men jag ides ikkket bry mig.. Dom vet ju redan att vi är lite sämre ;). Jaja sen for vi hem.. ja :P





Jag vet nån som är rätt så söt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0