Lite Sol Idag

Väcktes av en full Martin aaaaaalltför tidigt imorse, Dom var i gve och jag blev avensjuk. Jag vill ju oxå dit :(
Hoppas att det på nå sätt löser sig iaf.. Tror inte det men jag hoppas !! Sen efter mkt vridande å vändande, smsskickande å tänkande somnade jag om å sov till nu för en stund sen då Troja kom å väckte mig.. så jag steg upp å märkte en massa konstiga tussar på golvet, Jag följde det mystiska spåret som ledde fram till Mammas fåtölj (Sönderbiten). Men det är inte mitt fel för hon sa inte till att hon åkte bort ens så jag var ju helt ovetandes om att det inte var nån som såg till Troja medans jag sov ;P



Sommar;
· Vad är det bästa med svensk sommar?
Iaf här uppe där vi har det är dom soliga nätterna det jag tycker allra allra mest om. Sen har jag alltid älskat jääättetidiga mornar då det är dagg i gräset, Mysigt :)
· Vad har du för semesterplaner?
Att förhoppningsvis ta sig till lite av dom grejer jag planerat att hinna med  :)
· Vad ska du göra på midsommar?
Jag ska till Pajala med Tilde & Cissi.. Se på Hurriganes och dricka öl.
· Favorit sommar maträtten?
Hmm.. Grillat är ju gott men så jävla jobbigt ! Jag säger typ sallader, baugetter åsånt :)
· Ditt bästa sommarminne?
Det måste ju vara sommaren 2006 när jag fick vara med den personen jag älskade mest i världen.




  

Jockfall, Världens bästa ställe :)


Kommentarer
Jenny

hihi a verkligen :P Ja dom mascarorna e verkligen de bästa!

2007-06-16 @ 13:14:18
URL: http://vofflan.blogg.se
Karin

tack:) ha en fin lördag!

2007-06-16 @ 15:30:23
URL: http://karinolofsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0