Lite att göra :P

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Hmm, Jag kan inte komma på nåt

Vad gjorde du kl 8 i morse?
Sooov <3

Vad gjorde du för 15 minuter sedan?
.
Satt här, Msnade åså =)

Det sista du sa högt?
Jaa, gå å lägg dig igen

Vad har du druckit idag?
Vatten, Franks, Öl och Mjölk

Vad var det senaste du åt?
Bullens Pilsnerkorv med ketchup

Vad  var det senaste du köpte?
En dosa kronan

Vad är det för väder hos dig just nu?
Fint, Det är natt men ljust och varmt

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja, Det gör jag faktiskt för jag har vart med om det :P

Sover du tungt?
Nej, Bara om jag däckat kanske :P

Favoritklädsel?
Jeans å nån tröja, always

Vad gör dig glad just nu?
Jag skulle bli hemskt glad av att mysa med någon

Vad ska du göra härnäst?
Sitta här en stund till innan jag ska lägga mig i sängen å vänta på att kunna somna.

Humör just nu:
Hmm, okey... trött :P

Kläder just nu:
Rosa  linne, Svart tröja å mina ljusrosa softischbyxor

Musik just nu:
Har inte på nåt nu för Troja sover

Morgon- eller nattmänniska:
Jag <3 Natt

Vilka är viktigast för dig:
Just nu vet jag faktiskt inte

Bio eller promenad:
Inget av dom

Är du kittlig:

haha ja, väldigt överallt

Vad vill du jobba som?

Slaktare, Lastbilschaffis, Billackerare.. lr nå kul :)

Gillar du att sjunga?
aah

Vad längtar du mest efter just nu? 
Käärlek :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0