Igår alltså.. Fyfan

Jag har börjat bli sådär trött igen.. Sover flera timmar om dan men det hjälper ingenting. Sen igår då.. Så var Mamma lika störd som vanligt.. Ljuger hela tiden, Tänker bara på sig själv å beter sig verkligen som om det bara är hon själv som räknas.. Jag blir  så föörbannad å får hemskt stor lust to kill her. Hon å Jonny.. Dom borde dö.. Jävla svin. Å sen igårkväll fick ja veta nå annat som gjorde mitt humör ännu mer på topp.. Samtidigt som jag har vetat så jävla länge att det var såhär det skulle gå så känner jag mig så jävla besviken å lessen.
 Å varje natt, Varje gång jag sover drömmer jag samma mardrömmar... Å vaknar å inser att det är verklighet.. Jag vaknar men befinner mig i samma helvete som i drömmen. Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig  till..Det finns inget hopp å ingen ljusning nånstans.


Om jag ändå kunde få spola tillbaka tiden tills saker var någorlunda som dom skulle.. Fyfan vad har jag gjort för att förtjäna detta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0