Fredag

Och det regnar, Men.. Vem är förvånad ?

Jag har tagit mig en skön sovmorgon idag eftersom jag är ledig.. Ska duscha sen och så måste jag prata med lite folk om hur det blir imorn.. Tex måste jag få legget av Milla, Åka till ökx.. Dricka måste jag fixa å allt såntdära. Åh det känns helt jobbigt å komplicerat.. Men vafan gör man int, Jag MÅSTE ju se Dave. Å Får jag inte Höra Feel so right börjar jag nog gråta, PÅ RIKTIGT !

Jag har föresten fått hem ett linne idag.. Rosa halterneck med vita prickar.. Men grejen är den att jag redan har haft ett svart sånt som inte satt nå bra.. Så jag får väl se om det här är nå bättre.. Det var billigt iaf haha =)

Å nästa helg.. Då ska Jag,Cissi å Tilde till Pajala... Blir nog kul :D

 


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0