Bläuh

Jag har faktiskt börjat bli riktigt less på blogg. Jag har inget intressant att skriva å det har ingen annan heller. Jag är less på alla shoppingtips från asos och topshop. Å jag bryr mig faktiskt inte ett skit om hur mkt vem har solat idag och hur bruna dom blivit. Ingen bryr sig heller om vad jag har sysselsatt mig med för värdelöst skit idag. Ja onödigt ide det här med bloggen.. Å jag ska iaf tona mitt hår brunt här nu nån dag... Å jag vet inte vad jag ska göra i helgen.. Det är wheels i Ume och det är Boden Alive. Får se om jag ska på nå alls av de.. Annars blir det en liten paus fram till Pajala Marknad typ.  Å jag är TRÖTT, jag är UTTRÅKAD, och jag har INGET ATT GÖRA.



Jag vill bara myyyyyyysa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0