Ååååh Påskkyckling.

Jag blonderade håret nyss.. Hade bara i det i en halvtimme typ, Brukar ju annars ha närmare en timme men det står ju från 15 minuter på förpackningen å min utväxt var inte nå mörk nu så jag tänkte att det skulle räcka. Men inte då.. Nu är det helt gult å väldigt väldigt fult. Det typ fulaste som finns är misslyckade blonderingar.. Å nu har jag ingen tid att fixa till det heller.. Å jävla skit, Nu när jag nyss hade fått det bra med siverschampot som för övrigt är slut :( DAMN !


image54


Varken Cissi eller Tilde är på msn heller så jag har ingen aning om vi ska fara imorn eller idag..Så.. Ja det lär ju bli stressigt att packa sen OM det blir idag.. Vet föresten inte vad jag ska ha med mig. Jag har inget absolut inget att göra å jag är VÄLDIGT hungrig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0