TRÖTT

Klockan är ungefär 03:15 och jag är redan skittrött. Har varit runt på stans alla bilaffärer idag å kollat... For senare på dan å provkörde/åkte med Mamma alltså.. en jävla Peugot. Haha nä men den var itne så dålig.. Grejen är ju ba den att jag ville att vi skulle köpa en Benz... En 124 skulle va så lagomt å haa :D Synd att vi måste ha en bensinare bara :(. Anyway.. Efter det for Jag med Mattias å fixade nå grejer på Bilen, Bilder finns på _Blow @ Pixbox för dom som skulle råka vara intresserade ;). Hittade en full Diseldunk som var min som jag hade glömt bort. De var en kuul Surprise :D

Var hemma ganska länge sen, Var ute med Troja åsånt. Vid 23 eller nåt for jag ut med Milla så jag har varit med henne nåra timmar å nu har jag kommit hem för.... Ja snart en timme sen. Är väldigt trött som sagt så jag ska snart sova. Sitter iaf just nu och soooooo want en Amplified T-shirt. HOT

Hade tänkt lägga in en bild nu på den jag vill ha, Men seriöst JAG ÄR FÖR TRÖTT. Ska sova nu :D...... Om det går, Har ett myggbet mitt under foten som driver mig till vaaaaansinne.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0