Lista igeen ! :D

Namn: Elina Nordström
Födelsedag: 27 Juli
Mobilsignal: Just nu har jag ingen, Men hade Duane Eddy - Rebel Rouser
Syskon:
 Jonas,Emmeli,Sofia,Jakob,Markus,Julia
Längd: 156 cm tror jag
Vikt: 42kg
Min idol: Eddie Meduza & Johnny Cash för att nämna nåra av alla.
Djur jag har/vill ha: Dogo Argentino
Gör i min ensamhet: Vet inte om jag gör nåt särskilt ?
Jag har hånglat med:Haha, det är väl ändå inte meningen att man ska räkna upp alla :P
Coca cola eler Pepsi: Gillar egentligen inte nån av dom men väljer cola.
Samlar på: Pengar
Om min drömkille vore ett djur vore han: Har ingen.
Gör om helgerna: Dricker helst.
Om jag vann en miljon kronor skulle jag: Köpa en 108 först å främst.
Det pinsammaste jag gjort: De är nog ganska mkt :P
Mamma kallar mig för: Elina ? Sockersmulan har även hängt med i 100 år
Stjärntecken: Oxe !
Ögonfärg: Blå
Semestrar gör jag helst: När pengar finns, dvs aldrig.
Jag är kär i: Pass
Favoritartist: Se ovan.
Årstid: Sensommar/höst
Lag: Bleh


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0