List again

Var är du nu?
Hemma i mitt rum. Forskarvägen,Porsön,Luleå,Norrbotten,Norrland,Sverige,Norden,Europa,Världen.. Ja nivet.

Lakrits eller choklad?
Lakris älskar jag ju.. Men Chokla är gott de me.

Barndomsidol?
Ja.. ja inte vetja.

Vilken tid gick du upp idag?
12:14 först typ.. Sen 14:32

Vad ska du göra i helgen?
Det har jag inte en endaste aning om.

Hur brukar du ta dig fram?
Gå, Cykla, Åka Bil & Buss.

När kräktes du senast?
Ja... kan ha vart nån månad sen eller så.

Din favoritlåt just nu?
The Woolpackers - Hillbilly Rock Hillbilly Roll just nu.

Var fick du dina senaste pengar ifrån?
Av Cissajla

Har du sovit i din egen säng inatt?
Ja tänk för de har jag..

Det roligaste i ditt liv på länge?
Hade ganska kul igår. Annars var nog Midsommar roligast på senaste.

Har du haft mörkt hår?
Ja 2 ggr i hela livet, Just nu bla.

Vad har du för färg på väggarna i ditt sovrum?
3 Beiga å 1 Röd.

Vad såg du senast på tv?
Miami Ink

Vad ska du göra idag?
Ska äta snart... Är skitahunrgig. Duscha ska jag oxå. Å gå ut med Troja. Tragiskt för en Fredag.

Har du bott i något annat land?
Nä fytusan nog håller jag mig hemma in Sweden :D

Är du morgonpigg?
Helst inte. Ibland kan jag råka vakna före tuppen. Hemskt

Vad är du beroende av?
Mat, Datorn,Mobilen lypsyl och handkräm.

Vem snackade du med senast?
Sa till Mamma att ja var HUNGRIG

Tycker du att det är jobbigt att ringa någon du inte känner?
Ja det är nog inte min favvosyssla direkt.

Vad luktar gott
Gott ätbart, Escada Magnetism, Herrparfym, Motortvättgrejs, 2taktsavgaser.. Ja de finns en hel massa :)
Har du borstat tänderna idag?
Yess.

Tycker du om broccoli?
Ja de gör jag. De är nyttigt.

Vad är du snabb på?
Inget.. Ja jag tror de är så illa.

Vad ska du göra i sommar?
Ja den är ju som typ slut. Ska på PDOL å LK

Hur många lypsyler äger du?
En hel hög så jag ska ha tillhands ifall de tar slut eller tappas bort.

Vilken färg är din tandborste?
Rosa, alltid rosa.

Vad vill du bli när du blir stor?
Ska ta hand om gamlingar.  Woofucking Ho

Vad gör du om 5 år?
Nå jag jobbar å sliter youknow.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0