Keenta min vän

Die Mf säger:
jag ska äta

Die Mf säger:
ids jag göra varma mackor ?

Kenta Kuk säger:
Janå du äter ju int nå annat så.. Du du får väl aids och dör ifall du äter nå annat för att kroppen är så van att få i sig varma mackor 24/7.

Die Mf säger:
hahahahaha dum dum dum

Kenta Kuk säger:
haha ja men de är ju så

Die Mf säger:
ja men alltså.. va ska man som annars äta ?

Kenta Kuk säger:
Varma mackorna har börjat ta över din hjärna också märker jag.. du tror att de inte finns nå annat än varma mackor

Die Mf säger:
hahahahaha näää

Die Mf säger:
men mikron är trasig.. så jag kan som inte bara tina bröd å äta

Kenta Kuk säger:
*tänker* jag kanske ska hålla med annars får hon ett sammanbrott.

Die Mf säger:
hahahaha lägg aaaav

Kenta Kuk säger:
Näe men alltså.. Ät varma mackor.. de finns inget annat.

Die Mf säger:
hahah ja

Die Mf säger:
bra

Kenta Kuk säger:
Varma mackor för hela slanten..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0