Haha. Snyggkent

Haha ja som så många andra nätter sitter Jag å Kent å har givande konversationer @ Msn. Såhär löd den idag. Vi satt alltså å pratade om PDOL... Kom sen in på annat.

Die Mf säger:

fan va jag hatar pite

Kenta Kuk säger:

Jag tycker det luktar salami.

Die Mf säger:

sluta ljug

Kenta Kuk säger:

Seriöst.. När vi åkte förbi därra med bilen.. så trodde jag linus satt och åt salami där framme.. men då gjorde han int de.. och så frågade jag varifrån salamilukten kom och så pekade dom på fabriken.

Die Mf säger:

hahahahhahahah

Die Mf säger:

du är ju störd

Die Mf säger:

så du vet tänker ja skriva in dehär i min blogg nu

Kenta Kuk säger:

Sen så höll väl dom inte riktigt med mig om att det luktade det, men de gjorde fan det.

Kenta Kuk säger:

Hahah, alltså.. kommer hela världen få veta att jag tycker papperfabriker luktar salami nu?

Die Mf säger:

haha JA :D

Kenta Kuk säger:

Det var ju dock en aning omoget tycker jag :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0