Förlåt Mig Gud

För mina onda tankar.. Men alltså. Jag var som sagt på Pajala Marknad. Jag ides inte ens engagera mig så mkt att ens försöka kolla på sakerna. Bara att  gå från en plats till en annan gör en galet förbannad på allt jävla folk som bara går där.. Mitt på vägen å segar segar segar segar segar. VAD FAN HÅLLER DOM PÅ MED. Dom bara stannar där å kollar lite hit å dit.. 95åriga gamlingar som knappt kan gå ska envist ut å försega hela tillställningen.. 1000 ungar ska springa framför fötterna på en. Alla feta jävlar tränger sig fram för att hinna köpa souvas,korv,sockevradd,chips och munkar innan dom dör av abstinens och näringsbrist på dom 2 meter långa avstånden mellan varje stinkande matstånd. Alla jävla barnvagnar å paraplyer. Å den där förbannade människan som envisades med att sjunga.. Nä yla.. låta.. vafan hon nu gjorde på samiska.  V ä r d e l ö s t !.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0