EN LISTA ;D

1. Pierca näsan eller tungan?
Absolut tungan :)

2. Vara seriös eller rolig?
Rolig

3. Dricka röd eller grön mjölk?
Röd, Jag tycker bara om grön hemma hos Farmor & Farfar.

4. Brinna upp eller drunkna?
Usch va hemskt. Då väljer jag drunkna.

5. Umgås med dina fiender eller föräldrar?
Äre inte samma sak ? höhöh

SVARA ÄRLIGT..

1. Tycker du om någon?
Ja

2. Sol eller måne?
Soleen

3 Vinter eller höst?
Höst ffs :D

4. Vänster eller höger?
Höger =)

5.Soligt eller regn?
Jag gillar båda :D

6. Vaniljglass eller chokladglass?
Gammeldags vanilj

OM DIG..

1. Hur mycket är klockan just nu?
00.02

2. Fullständigt namn?
Amy Elina Isabelle Nordström

3. Vart vill du bo?
Bara i Norrbotten så är jag nöjd !

4. Hur många barn vill du ha?
Nåå...2 kanske. Eller 1

5. Vill du gifta dig?
Nä, De har jag aldrig velat.

6. Rullar du spaghettin eller skär du den?
Skär den, Men måste som rulla ändå ibland ifall dom är långa :P

7. Har du ätit sushi?
Ja å de är FÖRJÄVLA GOTT !

8. Favoritglass?
Fåsee... Mjukglass med nå gott strössel :) ?

9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet?
Ska kolla......3 sorters flingor å 2 sorters müsli.

10. Humör?
Mja.. sådär. har ont i huvet å är uttråkad.

HAR DU.. DE SENASTE 24 TIMMARNA

1. Kysst någon?
Näää :(

2. Sjungit?
Jodå

3. Blivit kramad?
Japp, flera ggr tillåme :O

4. Känt dig fånig?
Nja inte direkt :P

5. Saknat någon?
Jo

6. Dansat galet?
Haha nä

8. Klippt håret?
Nej

9. Gråtit?
Nej

10 Ljugit?
Tror inte de, Men säkert.. De händer så lätt.

11. Blivit kysst?
Noo :(

GREJER

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?
Kanske 2 ggr typ

2. Har du en hund?
Joho, Min lillbebbe :D

3. Sover du helst själv eller med någon?
Med någon FFS

4. Tror du på spöken?
Nej =)


Kommentarer
Jenny

Yes, e nog klar me boken imorgon redan kanske :)

2007-07-15 @ 01:13:20
URL: http://vofflan.blogg.se
SKiNHEaD BArBiEdOLL

Tungpiercing is the scheisse! =)

2007-07-17 @ 15:12:47
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0