bajs

Namn: Elina
Smeknamn: Asså.. Jag har typ inget.
Födelsedag: 27 April
Födelseort: Luleå !
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Mörkbrunt..
Pluggar/Jobbar: Går Op i Lewl. TYVÄRR
Familj: Asså... Ingen ide att ens börja räkna upp.

FAVORIT...
Färg: Svart
Plats: Hmm.. Ökx måste de nog va.
Land: Sverige
Spel: Fia med hutt :P ?
Drog: Asså att jag vet inte
Film: Så jävla omöjligt att välja EN
Djur: Min Troja :)
Affär: Coop Xtra på Örnäset gillar jag ;D
Serie: My Name Is Earl,Jackass,Dirty Sanchez,Simpsons
CD: Eh...Det är väl 10 år sen jag sist köpt en cd.
Café: Jag är hemskt mkt anti att gå på cafe å äta dyrt fika å låssas vara vuxen. FUCK THAT SHIT.
Skor: Adidas Superstar.. Så gamla å tråkiga men så bäst :)
Internetaktivitet: MSN, Lunar, Pixbox, Blogg, Blocket och Tradera.

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln:
Ja, På morronen mest
Gnälla: Jo, Har kammat hem nåra OS-guld.
Skrika: Det händer inte så ofta.. Men om jag blir arg.. Händer det ganska mkt.
Sova: Ja, Oftast om jag har tråkigt. Ibland även om jag är tröt
Ha ångest: Varje dag Varje dag
Skada dig själv med flit: Näää, kan gö ont
Ta mediciner du inte borde ta: Nej.
Vilja dö: Ibland när det är extremt värdelöst. Fast jag vill de inte egentligen. Hoppas bara på att gud ska bli snällare
Drömma mardrömmar: Ja.. Senast inatt.
Drömma sexdrömmar: Hmm.. Det händer
Ta droger: Neeeöö
Försöka vara annorlunda: Hah nej.. :P
Klä dig i svart: Ja.. Det gör jag nog ibland ungefär varenda dag
Gå till kyrkan: NÄ FY FARAO
Gå i skolan: Ja jag brukar tvinga mig själv dit
Röka: Näääö
Ha sex: Varje dag Varje dag
Ljuga: Inte ljuga direkt.. Men slingra mig undan sanningen.. Eller ja okey. Jo jag ljuger ibland.
Hata folk: Ja, Jag brukar hata ganska många för ganska små saker.
Lita på folk: Jag tycker att jag inte gör det.. Men påminns allt för ofta att jag tydligen litade för mkt på nån iaf.

NÄR...
Åt du senast:
För kanske en timme sen,De var inge gott jag är hungrig fortfarande-
Läste du en bok senast: Var nog i våras typ.. Populärmusik från vittula
Var du på konsert senast: Midsommar.. Hurriganes ffs !!
Köpte du något senast: En hammis på Sibylla Fredag natt.
Sjöng du senast: Kanske tidigare idag, Eller igår. Kommer ej ihåg.
Klagade du senast: Det var nyss åt Josse att hon skulle komma hit, Jag hade tråkigt, Var sugen på nå gott, Alla var dumm osv.
Är det sommar: Inte då nu iaf.. Så jävla höst mitt i Juli.

VEM...
Saknar du:
En som är hemlig. Tänker ej säga :P
Vill du döda: Alla insekter god damit
Rörde dig sist: Min hund Troja
Vill du slå: Ja..Det finns en.. Som har legat högst upp på villslålistan typ ett år. Mihih still wanna
Kysste dig sist: wähää hemlis
Vill du kittla: Ingen.. De är  ju bara dumt :P
Kramade du sist: eh.. Josse kanske ?
Vill du prata med: Asså de är hemligt oxå.. SLUTA FRÅGA
Skrek du på sist: Jag har ingen aning
Vill du vara som: Vet inte, Jag är bäst ;)
Vill du bli galet full med: Galet full.. Vem är kul att vara galet full med... Vet inte vem som är roligast :P
Gjorde dig riktigt glad senast: Ingen gör mig glad snyft
Fick du sms från senast: Oskar
Ringde dig senast: Camilla

HAR DU...
För många vänner:
Det kan man inte ha !
Förföljelsemani: Haha det tror jag ej
Tvångstankar: Nja, Det kan jag nog inte påstå.
Någon annan psykisk sjukdom: Men nä, Jag är helt 100% whhähä :D.
Skadat någon: Ah.. men inte med mening då kanske. Eller okey jag ljög jag har visst gjort med mening. Flera ggr
Färgat håret: Ah, kanske nån enstaka :D :D
Brutit några ben: Nej det har jag inte
Några piercings: Ah i ögonbrynet
Några tatueringar: Nej, jag bara väntar å längtar :D
Egen dator: Ja annars skulle jag aldrig överleva
Gjort bort dig rejält: Ohja, det vill jag nog påstå.
Bra självförtroende: Nej.
Komplex: Nja.. inte så många
Kysst någon: Ja, Det är nog min bästaste Hobby. Jag älskar pussar
Haft sex: Kan ha hänt nån gång sådär
Sagt jag älskar dig till någon idag: Näää :'(
Bjudit ut någon: Nix
Varit kär: Ja.
Blivit kär i någon på nätet: ah typ..
Dumpat någon: Dumpat å dumpat.. inte så värst
Blivit dumpad: ah men typ :O
Stulit någonting: Kanske nån gång nån enstaka sak :)
Lämnat landet: Ja, flera ggr :O
Rymt hemifrån: Ja.. kanske lite
Tuttat eld på nåt: Kanske nån gång
Gjort något olagligt: Mja.. litegrann

HUR...
Går du:
Med benen.. framåt
Svarar du i telefonen: Oftast bara ett enkelt JA, eller typ halå..
Fördriver du tiden: Sitter  å nördar sönder mitt liv
Mycket pengar har du: De är en hemligheet ;D
Tjänar du pengar: Jo jag får en ynka slant av skolan varje månad.
Bäddar du sängen: Nästan aldrig.
Ofta diskar du: ALDRIG. mama får
Ofta städar du: Jag dammsuger varenda dag ibland 2 ggr sen vi skaffat hund. 
Många stör du dig på: Esteter,Fetton,Mongon,Folk som går sakta framför en, Korkade människor,Elaka människor, Såna som ljuger, Nördar som tror dom är helt baad.
Ofta träffar du din familj: Träffar ej pappa ådom så ofta. Emmeli varannan vecka kanske. Samma markus å mattias. Mamma typ varje dag.
Mycket äter du: Flera ton om dan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0