Vilket jävla projekt.

Här sitter jag å äter Bullens Pilsnerkorv med grovt korvbröd och ketchup. Gott må jag säga

Idag har jag tagit det stora steget att beställa startpaket på körskola. Det blev på Börjes. För 4600 kr fick man 10 lektioner, Teoritid, Böcker och kanske nåt mer. Jag tycker iaf det var ett överkomligt pris. Ska träna massor massor hemma och gå där domdär lektionerna. Har börjat  läsa lite i boken och svara på frågor i teorihäftet nu men jag hade så ont i huvet så jag tänkte att det får räcka för ikväll. Om alla idioter som inte ens vet vad en bil är kan ta körkort då måste ju jag med kunna det kan man tycka :P. Mihi. Nu äre bara att fylla 18 kvar.


Ska ta en till korv.

image159


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0