Varföör

Ja varför sitter jag ens här ?, Jag är ju trött å ska stiga upp relativt tidigt.. Ah nu nyss medans jag skrev dethär kom jag på att de är ju bara bra om jag är trött imorn för då kan jag sova på bussen så det går mycket fortare att komma fram... WII :D Det känns alltid lite pirrigt när jag ska åka nånstans.. Det känns liksom helt avancerat att packa ner några saker.. För alltid är det väl något jag kan glömma eller  ta med i onödan eller kanske behöva eller kanske inte ?


Jaja, Nu ska jag på riktigt gå från datorn.. Borsta tänderna åsånt, Sen ska jag å min mjuka inte stela kropp som inte gör ont nånstans (okey kanske lite ont i högra knät men ändå) nymasserade kropp sova många sköna timmar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0