Torsdag

Och jisses vad jag är trött...Tog ändå lite sovmorgon och sov vidare en hel timme efter att klockan ringt :)
Steg upp och drack te medans jag läste tidningen i lugn och ro.. Skön tradition :)

Nu idag var planerna att gå ut med Troja en sväng innan jag skulle fara till stan. Men Malin ville ta med sig henne ut i skogen så Jag & Troja gick och mötte Henne & Ferdinand åsså gick jag hem igen... Nu ska jag äta en banan tänkte jag och dammsuga. Ska höra med Mattias sen om han ids köra mig till stan och vänta medans jag springer in å gör det jag skulle å skjussar hem mig sen igen så går det fort å jag slipper va ute massa i detta regn å slask väder. Fast egentligen är jag helt slö... Vet inte om jag ids fara till stan ens.. Fast jo det måste jag nästan. Bläääh.


Dessutom har jag varit riktigt dålig den här julen.. Jag har inte gjort nånting av det man ska göra. Jag har inte pyntat och inte bakat å inte gjort massa julgodis å ingenting alls har jag hunnit/orkat med. Jag som är ledig hela veckorna.. Vart tar all min tid vägen egentligen ?

Nåväl... Min to do list ser idag ut såhär

* Äta
* Dammsuga
* Vattna blommor
* Göra körkortsteori
* Köpa julklapp
* Prova cheap monday
* Göra Rocky Road


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0