tihifniss

Hur lång är du: 153, När jag gick i typ 8an var jag 155. De var väl konstigt
Vad vill du bli när du bli stor: Ja... Asså ja har väl inte så höga ambitioner. Nåt slags jobb vore väl bra att ha.
Vad pluggar du: Omvårdnadsprogrammet
Har du långt hår: Mja det börjar nog bli ganska långt.
Vilken hårfärg har du: Ganska Mörkbrunt
Sminkar du dig: Händer inte ofta
Har du haft sex senaste månaden: Förmodligen
Vilken deo använder du: Rexona, Som inte luktar nå gott ens.

FAMILJEN
Bor dina föräldrar ihop: Nejnej
Vem är bäst, mamma eller pappa: Öh... jävla svårt.
Hur många syskon har du: 6
Vad är det senaste du sa till din mamma: Jo men jag börjar sent
Vilken mat lagade din pappa senast: Hahahaha min pappa lagar inte mat. (fast han gör goood mat dom gånger det hänt)
Hur många ställen har du bott på: Om man räknar alla lghter åså, Så är det 7 tror ja.
Vem i din familj stör du dig mest på: Mja, De är väl mamma då kanske.
Vilken familjemedlem är snällast: Markus <3...Eller Emmeli är oxå snäll å Jakob..
Hur gammal är din mamma: Ja 45 om jag itne är ute å spatserar

KOMPISAR:
När var du senast med nån kompis: Idag, Emil är ju både min kärlek och min vän.
Vem sov du hos senast av dina kompisar: Oj, Milla kanske..
Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med: Hm, Är inte ovänner iaf. Så onödigt.
Vem har du varit kompis med längst: Milla
Vem känner dig bäst: Förutom familj så är det väl Amanda.
Längsta tid du varit osams med en kompis: Ja, Flera månader iaf.
Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det: Hatat är väl å ta i, Men jag hade nog sagt att jag inte tyckte den var snygg iaf.
Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar: Nej, Men jag känenr ofta att jag verkligen borde umgps med alla mkt mer än vad jag gör.

KLÄDER:
Vad har du på dig idag: Svarta mjukisbyxor och en svart t-shirt med en pinuppa på. Den har jag fått av Emil.
Har du bytt om idag: Nja, Jag tog på mig dom här kläderna efter att vi hade duschat.
Favorittröja: Öh...Svårt. Jag gillar min Eddie Meduza hoodie.
Sexigaste klädesplagget på andra könet: Typ arbetsbyxor ;D
Har du gett bort kläder nån gång: Aahrå
Har du ångrat ett klädköp nån gång: Ja maaaaaaassssa gånger. Typ "Men ååh, den här kostade  ju pengar jag vill inte ha kvar den :("
Har du handlat kläder genom internet: jadå, för det mesta så gör jag det.
Fulaste plagget andra könet kan ha: Mjukisbyxor på killar är ju så jävla fult.
Vad använder du för skor: Mina dcshoes

RANDOM:
Vet du vem FATO är: Fatso, Ja de är Cissi.
När tuggade du tuggummi senast: Jag fick ett av Cissi.. I fredags var de nog.
När var du på semester senast: Måste va en jävla massa år sen.
Vilken färg är det på din tandborste: Rosa, Alltid.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0