Såja

Jag slapp ha ont i nacken ett helt dygn.. Sen kom det förstås tillbaka efter 4h på en äcklig buss. Ja fy vad de gör ont nu :( Blev iaf lite försenad men vad gör det, For hem till maken å åt spagetti å meatballs.. Kramade å pussade på varann lite, Sen fick Emil allt fara å köpa toapapper för jag hade varit pissnldig i typ hela bussresan ! :O

Sen ringde förstås jouren så han var tvungen att fara å jobba.. Så här sitter jag nu på Bildahls Mercedesverkstads kontor. Bilen han lagar i är en tysktruck av modell benz.  Typ 10 sprilllllllaannnnns Benzor på trailern :p


Jag vill fara härifrån nu, Ta alvedon å kanske äta en lussebulle å mysa å se skit på tvn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0