Onsdag

Och det blev aldrig att fara till skolan, Var på tok för trött och slö.. Försökte verkligen få mig själv att gå men .. Nä :P
Vaknade nu en stund före 9 iaf å började böja ståltråd till krokar för att kunna hänga upp mina köttskivor i ugnsgallret.. Ska snart ta upp dom ur saltlagen och låta dem dra i vanligt vatten en stund innan dom ska in i ugnen. Efter det går Jag och Troja ut för hon ska leka med Ferdinand på någon äng.. Jag måste föresten hinna duscha nu oxå, Värsta stressigt.


Snart är det jul å jag börjar känna stressen lite,  De är ju massa mat  grejer som ska göras å jag har ju lovat att baka mer lussisar till Emil å jag måste till djuraffären på storheden å allt möjligt. Men det får bkli på Fredag.




Puss så länge.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0