One more lista

Jag har så jävla tråkigt här ja sitter på julafton å allt..

Sammanfattning år 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Oj va svårt å komma på... Jag såg Hurriganes för första gången :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, Jag hade faktiskt inga.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej vi är ju så unga :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej inte de som tur var !!

5. Vilka länder besökte du?
Bara Finland i vanlig ordning :p

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Egen lägenhet är en stoooor önskan.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
28/9 när jag och Emil blev tillsammans :), Kanske när jag bytte bil och köpte Troja oxå.

8. Vad var din största framgång 2007?
Framgång... Jag har lyckats ta hand om en hund och skaffat mig ett seriöst förhållande.
Bra grejjer :)

9. Största misstaget?
Inte något jag kan komma på nu, Jag är så perfekt å gör inga misstag.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nja, inget allvarligt.

11. Bästa köpet?
Jadu....

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Säkert alkohol, buss eller nå annat skrot.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
2007 har varit allt annat än ett glatt år, Riktigt hemskt. Men sen jag hittade min man har allt blivit bättre.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Oj... Vet inte riktigt. Många

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Absolut lessnare,  Riktigt deprimerad där ett tag. Hoppas jag aldrig mer beöver må så.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Kanske varit lite duktigare i skolan, Umgåtts mer med vänner.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit hemma och hatat allt, Varit mindre bitter.

18. Hur tillbringade du julen?
Hoff... Vill inte ens prata om den.

19. Blev du kär i år?
Ja, Är det nu oxå.

20. Hur många one night stands?
Hahah... Jadu.. Ids inte börja räkna.

21. Favoritprogram på TV?
Jag gillar inte tv !!

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Mja

23. Bästa boken du läste i år?
Hm.. Måste vara Populärmusik... Men den har jag ju läst förut oxå så.

24. Största musikaliska upptäckten?
Ja Hurriganes har ju gjort sjukt mkt mer bra än vad jag har vetat...

25. Något du önskade dig och fick?
En hund, En pojkvän

26. Något du önskade dig men inte fick?
Kommer inte ihåg.

27. Årets bästa film?
Oj, Svårt... Brukar glömma bort filmer jag ser.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jag söp och däckade i lången.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om min Mamma inte var en idiot, Om soc gav mig en lght.. Om min klass inte bestod av cpn.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Min stil ? Elina

31. Vad fick dig att må bra?
Emil gjorde riktigt stor skillnad på mitt mående, Annars har jag tvingat mig själv att må bra för att kunna ta hand om Troja på ett bra sätt.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Johnny Depp as always

33. Vem saknade du?
Hm...Vet inte

34. De bästa nya människorna du träffade?
I år... Ingen aning


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0