OMG

JAG ÄR SÅÅ HUNGRIG.

M
åste idas äta nånting innan jag döör. Efter jag ätit måste jag gå ut med Troja i detta sjukt halkiga väder. Nu önskar jag faktiskt mkt snö och några minusgrader, I vanliga fall hade jag nog uppskattat värmen men nu, När jag har en väldigt stark hund att gå ut med känns det lite läskigt med glashalt underlag :p


Måste även försöka göra lite körkortsteori, Eller nä inte försöka.. Jag SKA göra teori. Det har lixom stannat av lite så jag inte gjort nåt på över en vecka typ. ajjabajja.


Nåt mer jag måste göra är att fara till storheden på Djur Magasinet å köpa lite "Julgodis" åt Troja :) Klart hon oxå måste få nånting gott :)


image179


Kommentarer
emelie

jaha i gällivare;) haha

2007-12-20 @ 10:12:00
URL: http://emelieisaksson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0