Okey

Nu har jag väl hunnit med det mesta för idag, På typ 2 timmar kommer mina vänner hit för att fika och då hoppas jag att Troja visar sin bästa sida å inte är en hoppig vild hund :D. Vilket hon lär vara som alltid när hon ska träffa nån.


Jag ska väl bjuda på lite fudge å pollykaka å saffransbulla med god fyllning å lussekatter å ja jag vet inte.
Jag har även gjort iordning ett hjärta idag som ligger å gottar sig i saltlag nu.. Uuuuh va äckligt tycker ni men de äre inte de är skitagott å ni vet inte för ni har inte smaka sådeså :P

Ja vad har jag mer att tillägga då ? Inte så mkt tror jag, I övermorn kommer min sötaste man å då har jag lovat att baka mer lussekatter åt han så de är väl bara att göra det då, sötnosen :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0