Nu kväll.

Och jag börjar bli trött. Har övningskört läänge idag... Startade vid Rutviksreveln. Körde Rutvik --> Gstad. Runt i kyrkbyn sedan över järnvägen (Där det faktiskt kom ett tåg) Genom Statoilrondellen !!, Runt på Stadsön, Mariebergsvägen till Sunderbyn och sedan den vägen tillbaka till Gstad, Rutvik igen och sen hem. Jag tycker det gick bara bra så jag är nöjd med mig själv :) Kom hem och gick ut med Troja och satte mig sen här, Har pratat med Emil oxå.. Å nu åt jag nyss 2 mackor och drack julmust. Ska göra mig redo för sängen.. Är faktiskt riktigt trött och jag orkar nog inte läsa något ikväll. Skööönt, Det känns som jag kommer somna fort ikväll. ÄNTLIGEN :)


Snart är det helg och då far jag till älskling. Han skulle köra åt nån på Fredag å tyckte jag skulle dricka öl, Får se om jag tycker det.. Känns inte så noga att dricka om han ändå ska vara nykter. På lördag ska vi tidigt till stan för att han fortfarande inte har kollat på några julklappar å de är inte så länge kvar :p.

Jag är så kär så kär. I Min guube :)


Jag har föresten hittat några bilder på det fina stället Jag & Emil var sist jag var i Umeå,
Förrförra helgen tror jag att det var.

image172

image173


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0