Måndag

Jag somnade nog inte förrän vid 02 igår så när mobilen ringde vid 9 var jag  ganska så trött men steg upp ändå så Troja skulle slippa vara ensam.. Sov en stund senare på morronen och sen gick vi ut i slasket.. Det regnade å var jävligt halkigt, blött osv. Nu har det däremot snöat lite å blivit kallare så får väl se om man kan gå ut sen utan att slå ihjäl sig :) Hat iaf bestämt mig för att sitta mkt mindre vid datorn.. Men får se hur det går, Det är faktiskt riktigt jävla svårt, De blir lixom så lätt att man bara sätter sig här när det inte finns nåt annat å göra åsen fastnar man ända tills de är dags att gå å sova typ... Men jag ska verkligen försöka. Om det är väder för det ska jag ta Troja med på en lite längre promenad än vanligt å om Mattias har tid skulle jag behöva övningsköra idag.. Å alla andra dagar oxå för den delen, Jag är stressad.

Anyway, Nu ska jag kirra mat... Korvstroganoff får det bli idag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0