Jultråklista

Msn

Vad heter du på msn:
Die Mf (Har hetat de flera år nu, Kan inte byta)

Vad har du för kommentar:
Världens värdelösaste juljävel

Vilken färg har du på din msn text:
Roosa

Vilken status har du oftast:
Online, Strax tillbaka eller inte vid datorn.

Vad stör dig på msn:
När folk skriver typ Hej, Vad gör du? Och inget mer

Är någon rolig kontakt online just nu:
Nja de är inte så många inne.. Amanda iaf. Nyss Emil å Erik oxå.

Gillar du msn:
Absolut det är mitt liv.

Brukar du börja skriva till folk:
Jodå.

Svarar du snabbt på meddelanden:
Jadå jag försöker

Mobil

Vad står det i ditt första mottagna sms:
Nåt fult från Cissi
"Känt dig lite gammal å grå på senaste ? Förstår du inte dagens mode?
Inget att gå och grubbla över längre, För nu är dom här. Sparkel pants
ett par snygga modebyxor som inte alls är svåra att förstå. Gjorda av ett material
som är superhemligt hämtat från den afrikanska djungeln. Finns i alla
sprakande färger. Gått upp i vikt på senaste ? Inget att oroa sig för, Sparkel
pants är i one size och passar alla !! så vad väntar du på, köp ett par nu eller
varför inte ett par härliga byxor i fräna färger"


Ja hon är mongo

Vad står det i senaste mottagna sms:
"God Jul"

Vad står det i senaste skickade sms:
"Nä fan nu skulle man ha legat på en strand med en drink i handen"

Vem ringde dig senast:
Emil

Vem ringde du senast:
Pappa

Hur många timmar totalt har du i samtalstid, som du ringt med din mobil:
71.45.01

Hur många timmar totalt har du i samtalstid, som någon ringt till din mobil:
161.35.58

Vem ligger på plats 26 i din telefonbok:
Oj va jobbigt, Måste räkna...Farfar

Vem ligger på plats 18 i din telefonbok:
Emil V

Random

Är du lång:
Nej, 153

Vad väger du:
42, kanske 43 nu vid jul :p

Har du haft en bra dag:
I HELVETE, Sämsta på länge.

Är du glad:
Nej :(

När fick du en kram senast:
Idag.. Både av Emmeli å Mormor

Vad skulle du ändra på i ditt utseende och din kropp om du kunde:
Eh... Inte något vad jag kan komma på.. Då vore det ju lixom inte jag.

Är du tjej eller kille:
Tjej

Vad är sämsta med att vara det kön du är:
Att de nog är mkt roligare att vara kille.

Hatar du någon just nu:
Det gör jag väl alltid..

Vad längtar du till:
Att vara med Emil, Saknar han fööör mycket.

Det band du lyssnat mest på idag:
Har faktiskt inte lysnat på nå.

Familj/hem

Har du några syskon:
Jaaa

Bor båda dina föräldrar tillsammans:
Nej, skilda sen snart 17 år tillbaka.

Trivs du där du bor:
Ja, jag ääälskar porsön. Å jag skiter väl i om flera tror de spökar här :D

Bor du nära någon vän:
Relativt

Hade du en bra uppväxt:
Skulle jag absolut inte påstå.


Framtiden

Vad ska du göra härnäst:
Dricka upp min öl å bara sitta här å vara tragisk. Vänta på att min karl ska ringa.

Vad ska du göra imorgon:
Bara tråka tråka tråka.. Kanske packa lite saker å vänta på att de blir Onsdag.

Vad ska du göra nästa vecka:
Fira nyår med Emil å åka med han till Umeå sen. Ska klippa mig på Fredag.

Vad ska du göra nästa månad:
Iingen aning.. Gå skola ?

Vad ska du göra nästa år:
Det är ju snart.. Jag ska Gå skola, Fylla 18, Ta körkort, Resa iväg me mina flickvänner, Tatuera mig, Sälja min bil å skaffa en annan, Fortsätta vara tsm med Emil å kanske börja träna. Oj va mkt planer :D


Kommentarer
Egoina

god jul!

2007-12-24 @ 21:40:40
URL: http://egoina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0