Jävla skumt

Igår var det 110 unika läsare på min blogg, Hur är det ens möjligt ?!



VEM ÄR ALLA ?


Sist jag frågade vilka det är som läser min blogg, Svarade 3 st... Ge er :p !



Jojuste, En liten update. Var i skolan på engelska och såg film "The Illusionist" den var bra och jag längtar att se klart den på Måndag :) For hem och gick ut med Troja, Lagade en halväcklig lunch som jag åt upp å nu är det bara en liten stund kvar att vänta sen ta mitt pick och pack å fara till busstationen, Tror allt jag ska köpa med mig lite godis som färdkost.. Det har jag minsann sett andra på bussen som gör ;p

Ska föresten ta med vatten å ett äpple oxå =) Tihi.


Kommentarer
Karin

berättar rätt svar sen:)

2007-12-14 @ 12:37:47
URL: http://karinolofsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0