Här sitter jag

Ja här sitter jag i min ensamhet å äter lussis å dricker glögg. Endast för att inte svälta ihjäl.. Jag har fan ingen aning om vad jag ska laga till middag..Kan inte göra köttbullar för vi har inte vanliga makaroner, Bara spagetti å skruvar å annat tjaffs.

Anyway, Ja tänkte gö en lista.


1. Tre namn som jag svarar till?
Elina, Bajselina å kanske något mer snällt ?

2. Någonting jag tycker om med mig själv?
Att jag vet lite om mycket, Det är till stor nytta =)

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv?
Mitt humör, Det är tråkigt att bli sur så lätt.

4. Detta är jag rädd för:
Att vara dålig på något, Att bli ensam, Många djur, Nya saker och förändringar.

5. 3 saker jag vill ha varje dag:
Mat, Kärlek och lite datortid

6. 1 sak jag absolut inte kan göra:
Vara trevlig när jag är sur.

7. Detta tycker jag om att göra:
Ha kul (Vilket man kan ha av många anlednigar). Mysa, Klappa min hund.

8. Detta vill jag göra just nu:
Äta flottmat... Tex pizza eller max.

9. Bästa känslan:
Ömsesidig kärlek

10. Värsta känslan:
Maktlöshet, När man verkligen inte kan göra något åt nånting.

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:
Snäll, Omtänksam, Respekterande och gullig. Charmig är viktigast  :)

12. Egenskaper jag inte vill att min partner ska ha:
Falsk, Oärlig och känslokall.

13. Är jag kär just nu?
Jaaa

14. Jag vill gifta mig?
Nja, Har jag inte några planer på. 

15. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Oj, Ganska så mkt. Ha ett hus å många bilar i ett stort garage. Hund, Man, Barn och hela kittet.

16. Något jag vill ha i present?
Nagellack å hårinpackning. Eller kanske en bil å ett körkort å en resa å ett hus :)

17. Detta har jag på mig just nu:
Mina rosa mjukisar å en tshirt

18. Favoritkläder:
Jeans och hoodies.

19. Favoritdjur:
Trojaaa <3

20. Filmer jag älskar?
Fan va svårt.. Har så jävla många favoriter i olika genrer.

21. Tv-prgram jag gillar:
Jag kollar inte på tv, Men om jag skulle göra det skulle jag se Desperate Housewifes och Simpsons.

22. Detta äter jag gärna?
ALLT. Nämen ja gillar kött överlag.

23. Dricker helst?
Vatten !

24. Hit vill jag gärna åka på semester:
Usa

25. Det jag är mest nöjd över med mitt utseénde är:
Att jag inte är tjock.

26. Vad ska du göra ikväll?
Inget planerat ?

27. Var är dina föräldrar födda?
Pappa - Överkalix (Jockfall) Mamma - Luleå (Porsön)

28. Har du busringt någon gång?
Hahaha, kanske några gånger. Var typ Min, Ninas å Samans hobby när vi var små :)

29. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Typ Öland

30. Chips eller popcorn
Chips !!!

31. Pepsi eller Coca Cola?
Jag har faktiskt böjat gilla pepsi på senaste. Men ingen av dom är riktigt nåt för mig. 

32. Vad var det senaste du handlade?
Öh fåsehärnu...Måste ha varit en dammsugare,filmrulle kalladenvaduvill på Willys i Umeå.

33. Vill du bli mångmiljadär eller hitta den sanna kärleken?
Eh... Jag antar  att man ska svara kärleken (A)

34. Har du ringt nå betalnummer?
Hmm.. vet inte ?

35. Vad har du lärt dig idag?
Jag kanske inte har lärt mig nånting :o


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0