gashos

1:a egenköpta CD-skiva
Magnus Uggla - Kung för en dag

Attraktivt på babes
Händer, Armar, Axlar, Skuldror..

Bäst på
Att överdriva, Gnälla och att ha fördomar. Ganska bra på geografi oxå.

CP-skada
Ingen vad jag vet.

Drömmar
Inte så många jag är realist.

E-post
M__benz youknow

Favoritmat
Kälknöl, Torkat hjärta, Torkat renkött

Gråter du när du tittar på X-treme Home Makeover
I helvete heller..Ingen går väl på deras snyftstories ?!

Håla där du är bosatt
Porsön men det är ingen håla. De är bra.

IG:n i grundskolebetyget
Idrott och musik nån gång oxå. Tror bara de var dom.

Jesus är
Guds barn, Maria var otrogen mot Josef. Han föddes på julen å dog på påsken. Ändå var han gammal.

Knulltalang
Haha say whaat. 

Längtan
Vet inte.. Jag vill inte längta efter nåt de är så hemskt tråkigt å jobbigt. Ja längtar efter Emil.

Mystillfällen
Åh, Mys är de bästa jag vet. Alltid ska man mysa.

När bajsade du senast & hurdan var konsistensen
Jaa... Ganska många timmar sen är det nog nu. Lagom konsistens. bra bajs

Pinsamt minne
Sånt förtränger jag.

Religion
Ingen alls.

Sämst på
Att vara nöjd. Jag är totalt ofömögen till det. Jag söker bara fel.

Typiskt sagt
"Kanske lite", "jävla jävel jävel", "Mäh"

Underlivssjukdom

Haha nej tack.

Vem är coolast i världen
Euh... De var svårt.

Ytligheter
Ytlig, jag är väl inte ytlig?

Årgång
1990, Lagrad 9 månader.

Älskling
Emil förmodligen.

Önskan
Låt mitt liv bli bra. Låt alla jag tycker om få leva länge och bra.


Kommentarer
Egoina

jag trodde först det där var ett msn-samtal. jag blev riktigt förvirrad.. trög jag är..

2007-12-04 @ 23:46:22
URL: http://egoina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0