BluBlu

Jag har faktiskt suttit endel vid datorn sen jag kom hem, Fast jag inte skulle... Kan lixom inte hålla mig när det inte finns nåt annat att göra å nu känner jag redan huvudvärken komma så jag ska allt dra mig härfriån nu. Ska äta chili con carne till middag trots att jag åt det till lunch oxå + Att jag överhuvudtaget inte tycker de är gott, Orkar bara inte börja göra något annat.

Jag har iaf fått en Massagetid på Torsdag å hur skönt det ska bli går inte ens att förklara.


Dagens väder: -5 å typ sådär vanligt vinterväder.. Vitt åså.
Dagens humör: Trött nu + Att jag stör mig nå jävulskt på en ful jävla fittunge.
Dagens låt: Har faktiskt inte lyssnat på nå musik alls på fleeera dar så jag vet inte riktigt.
Dagens göra: Skolan och varit ute med min hund har jag redan gjort så nu är det väl bara att hålla sig borta från datorn kvar. Kanske göra parfait och lite körkortsteori.
Dagens outfit: Jaa... Mörkblå Fornarina flirt, Rosa linne, Svart tröja och faktiskt klackiskor ;p


Jag funderar på ny hårfärg :)


Kommentarer
Maria Vuitton

Passa på att köpa fina skor/klänningar till jul och nyår. Om du använder Tradera kika på mina auktioner, alla börjar på 1 krona!!!

http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?ftgnr=681777&listtype=0

2007-12-10 @ 17:49:26
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Emma

hehe,ibland stör man sig hårt på människor verkligen. ;P ha en mysig måndagskväll! =)

2007-12-10 @ 17:49:44
URL: http://thabojan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0