Tisdag

Idag har jag varit duktig fast jag har varit sjuk å trött. Varit ute med Troja, Dammsugit, Städat och lagat mat 2 ggr. Till lunch blev det bacon i cremefraige sås med färsk chili och vitlök, +cayenne,paprika & curry. Tagliatelle till det.

Till middag gjorde jag en tonfiskgegga med Oliver,Tomat,Färsk Chili,Fetaost,Lök,Creme fraige, Salt och peppar. Satte det på Hembakt bröd åsså in i ugnen... Det var gott, Men hade behövts mer kryddor.


Jag är sugen på att se film nu, Funderar på Donnie Darko som jag spelade in från tv här nån dag sen.. Men då måste jag kolla i vardagsrummet eftersom jag icket har såna stenålderssaker som video i mitt rum. Jobbigt.. Jag gillar inte att behöva lämna mitt rum.



image81


Scorpions - Wind of change


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0