Måndag Kväll

Och jag är väldigt trött, Kan ju inte direkt påstå att jag har haft en tung dag.. Men ändå.
Började skolan 12:20 med svenska, Vi hade fått en ny lärare som knappast var riktigt svensk.. Tror hon bröt på Tyska eller något. Sen började vi med riktigt tunga uppgifter... Skriva sitt namn på ett papper å rita 3 bilder på saker man tyckte om. (Jag går 2a året på gymnasiet) Jag ritade en Mercastjärna, En dator och en mobil. Förklarade sedan att jag tyckte om min Bil, Min Dator och min Mobil. Vi skulle ha haft engelska efter det men läraren kom aldrig så det blev en mkt kort dag. Gick med Cissi till stan där vi träffade Lilla Magda.. Åkte hem till Josse, Satt där en stund, Provade spela Wow.. Jag gjorde en söt gnom, Dödade många vargar, Nåra andra figurer och kom nästan till level 3 ;D huhu

Sen vet jag inte om jag gjort så mkt mer.. Alla har iaf lämnat mig ensam på Msn nu. Alla sover för att dom ska orka upp imorgon. Men jag är vaken och jag är ledig imorgon. Ska ändå gå och sova nu eftersom jag är trött å för att jag ska orka med flera saker imorgon bla.

*Hämta ut mitt pass
*Ta ut pengar
*Köpa busskort på skolan
*Köpa nytt bälte på Jc
*Tandläkarn


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0