Lördag

Jag satt just å kikade på Filmtipset.se så blev jag plötsligt skiitsugen på se The filth and the fury,  Dokumentären om Sex Pistols alltså, Så skulle jag börja leta fram den men kom på att det är ju Sleepers nu på Tv alldeles strax å vad jag kommer ihåg så är den bra. Det är dock en sisådär 12 minuters väntetid tills den börjar och jag vet inte vad jag ska göra medans.. Så jag tänkte att jag tar å skriver ett meningslöst inlägg här.

Idag regnade det.. Jag for till Cissi och vi gick till Josse, Sen gick vi 3 ner till bussen.. Där vi mötte Maja, Väldigt länge sen man träffade henne och senast igår tänkte jag faktiskt på hon.. Vi brukade ha jätteroligt förut å vara med varann varenda varenda dag å kolla på tv å spela spel å cykla omkring överallt.. Såna saker som inte ens är kul. Å ändå hade vi hur kul som helst. I stan kollade vi runt lite men Jag & Cissi blev less ganska fort.. MajaG kom oxå till stan och vi gick å åt glass på Blå Gåsen Jag & Cissi delade på en Banana Splitt innehållande

* Delad Banan
* Jordgubbsglass
* Lakrisglass
* Skitgod glass med choklad och kakbitar i
* Sån sprutgrädde
* ChokladTopping
* Tuttifrutti strössel
* + Ett kex

Det är gott kan jag lova.


Kommentarer
Emma

The filth and the fury är ganska okej faktiskt =)

2007-08-26 @ 22:48:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0