Jättetrött

Idag har jag vaknat tidigt å varit på jobbet.. Vi gjorde mest saker åt oss själv, Typ var till boden, Fixade mitt cykeldäck..SOM EXPLODERADE sen.. Rakt breve mig.. Jag blev skraj. Sen slutade jag.. For hem å gick ut med Troja.. Har ätit chips å städat hela lägenheten för ingen annan här verkar ju veta hur man gör.. Jag blir så irriterad. Idag ska jag iaf bränna en skiva och lägga in nåra låtar i mobilen tror jag... Ja.. Jag vill sova oxå.. Men ska nog bara vila en snabbstund sen :)


image71

Sjukt snyggt som tatto...Grå/Svart och ofärgad med stjärnan på mitten av ryggen på den där utstående kotan där nacken å ryggen går ihop typ åsså svalorna sådär på varsin sida då.. Ooh va snyggt =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0