GoodMorning Sunshine

Vaknade tidigt idag med.. Strax efter 4 för att vara lite mer precis men idag gick det faktiskt att somna om lite halvt sådär. Steg upp vid 07:15 kanske.. Drack vaniljte med honung och grädde. Till det åt jag 2 havreknäcke med ost, Gott.

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag.. Vänta på att klockan blir 13 för då ska jag möta Tilde i stan, Hinner inte vara där såå länge eftersom jag måste hem å ut med Trojisen som vanligt. Skulle även behöva lämna in mobilen på rep, Sätta ut inredningen å kofångarna till 123 på blocket, Ta blåis till Pappa.. Ja de är så mkt som behövs. Se Simpsonsfilmen är ju ett måste oxå.. Tror faktiskt jag ska ta å köpa godis i stan åsen hem å se film :) Eller så köper jag en dosa grov, kan inte komma på nånting som skulle kunna vara godare !!



Drängarna på farmen, Lätt sevärt !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0