En till Lista

Det har blivit som en vana nu att varje gång jag hittar en nt måste jag ta den  ! ! ! :D


PERSONLIGHET, JAG ÄR:
Blyg:
Kan skilja väldigt mkt beroende på vem det gäller.
Smart: Oftast
Långsam: Jo... Jag är nog rätt seg av mig. 
Stressad: Ja, eftersom jag är så seg får jag aldrig något gjort och blir då stressad.
Sen är jag ju ett jävla nervvrak oxå :)
Tålmodig: Ja... Jo det är jag nog. Ibland iaf ?
Djup: Mja, Men den sidan går jag väl inte å flashar runt med direkt =)
Öppen: Inte särskilt.
Ärlig: Oftast alldeles för mkt.
Positiv: Nästan aldrig
Rolig: Folk tycker jag är rolig när jag inte skämtar, Så.. jag vet inte haha
Ansvarsfull: aah de är jag nog.

VÄNSKAP, JAG HAR:
Svikit en kompis: Jaa
Förlorat en bästa vän: Yes
Sagt att jag älskar en kompis: Inte vad jag vet.
Sovit med en killkompis: Mjaa joo..
Sovit med en tjejkompis: Kan ha hänt ;p
Pussat en av samma kön: Kanske nån liten unge isåf.. inte annars :)
Slagit en kompis: Jaa de har nog hänt :)
En kompis som vet allt: Ja.. nästan
Berättat hemligheter: Kanske nån enstaka gång (A)

KÄRLEK, JAG HAR:
Blivit sårad: Ja många gånger
Haft stadigt förhållande: Ja...Eller stadigt är väl en överdrift.
Krossat någons hjärta: Nee de tror jag väl inte.
Gett någon ditt hjärta: Jaa.. misstag
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja många gånger
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Nej aldrig !

FAVORITER, FAVORIT:
Låt just nu: 59 Cadillac 57 Chevrolet
Pryl: Datorn. Inte telfonen just nu eftersom den är dum å är på rep.
Film: Ojojoj.. Jag har så många.
Bok: Populärmusik från Vittula. LÄTT
Lärare i skolan:
Faktiskt har vi bara idioter nu.
Plats: Jag måste fortsätta säga Ökx
Frukt: Finns så många där med.. Men ja Citron.

ÖVRIGT, JAG HAR:
Sytt: Massor... Men bland annat en munkjacka som min lillebror är assnygg i ;)
Opererat mig: Never
Cyklat omkull: Ja fast de är mångamånga år sen sist =)
Sjungit i duschen: Ja... Fast mer utanför
Hoppat bungyjump: Nej, kommer aldrig hända
Fobi för något: Nej
Sett någon dö: Nej men såna som ligger på sin dödsbädd.
Varit på begravning: Nej..Jag har inte vågat.
Sagt att jag hatar någon: Händer nästan dagligen.

LIVET:
Svart eller vitt: Svart
Rött eller blått: Rött
Skriva eller tala: Båda.. nästan skriva.
Vatten eller cola: Vatten
Nagelbitare: Nej, Bara om nån trasig nagel måste akutfixas
Mobil eller mp3: Walkman ?
Snygg eller charmig: Charmig är bäst
Lösgodis eller choklad: Lösgodis (finns choklad där med)
Frukt eller grönsak: Beror på.. Finns många goda av båda.
Film eller serie: Film !
Festa eller softa: Fest absolut
Sommar eller vinter: Sommar även om det är för varmt.
Fredag eller lördag: Fredag.
Ljus eller lampa: Lampa
Kärlek eller vänskap: Båda kräver varandra.
Bio eller hemmakväll: Hemmakväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0