Disneey

Alltså skumt, Men jag känner mig helt sugen på att se Disneyfilmer... Egentligen tycker jag inte så mkt om dom, Det finns skitmånga som bara är för fjantiga å nördiga så man som ba.. bleh. Men det finns nåra brabra.. Typ Robin Hood som måste vara den bästa tecknade filmen som nånsin gjorts. Snövit är bra för den var rolig men oxå väldigt hemsk när man var liten.. Skithemsk. Sen är Svärdet i stenen jättebra oxå.

En tecknad film som inte är disney men dock sjuuuuukligt bra är Trolltyg i tomteskogen, Jag äälskade den när jag var liten, Nästan mer än jag älskade Musse Piggs Julafton så Emmeli håller på å laddar ner den nu å ska skicka den sen, God damit vad jag längtar att se den :)



So long.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0