Måndag idag

Och skola, Första gången på 6v... Kan väl inte säga att det var ansträngande eller jobbigt direkt.. Var typ på en lektion, Och kanske 10 minuter på en annan. Sen har jag kommit hem å verkligen inte gjort nåt vettigt... Har suttit å skrivit med Kent idag om hur värdelöst ångest är... Dessutom ska jag tillägga att han nog förmodligen är den mest förstående människa kan hitta. Det måste jag fetdigga... Creds ! :) Sen har jag funderat å funderat... Undrar om jag kanske skulle testa gå till nån psykologfan ändå.. Det börjar blir jobbigt när man inte ens står ut med sig själv, Sina egna tankar, känslor eller beteenden. Men jag vet inte.. känns så jävla stört ändå. Jag får väl se, får väl se.




Why does all good things come to an end ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0