Im in love

Jag vill haaaaaaa
image7


Idag är det lördag å igår var jag sååå toffel, Jag skulle fara ut.. Men före 12 blev jag så trött att jag gick å sov iställe.. Haha så illa, Jag börjar bli ooold.
Jag lagade god mat igår iaf å smörjde in min skinnjacka så litelite nytta gjorde jag ändå. Å idag har jag vaknat rätt tidigt så jag har hittils hunnit sätta ut sängkläderna på vädring,Dammsugit och tvättat kromlisterna.
Creds till;  Yes diskmedel som är världens bästa att tvätta bildelar med ! <3

Jaja, Nu ska jag snart fara till storheden å köpa Autosol blandannat.


Jaa, jag har varit nu på storheden å köpt autosol, blommor å en tavla. Sen har jag kommit hem å gjort knallrosa jello som smakar körsbär... Nu ska jag snart äta lövbiff,tzatsiki,sallad å barbeque-potatis.. Smaarrr


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0