Huuh Kaallt

Nyss var det sommar å nu är de värsta snöstormen :O What's happening ?!...
Jaja jag har iaf varit i Ökx sen i Söndas, Jag var mkt dålig då för jag gick till bussen där vid 17 som vanligt.. Å vad märker jag när jag redan är där, Joo att det tydligen är Söndag så bussen gick inte förrän kl 21 :O Det var inte så väldigt roligt att vänta.. Menmen jag har iaf haft kul där å skönt har det varit att komma bort härifrån !... Idag skulle jag iaf åka hem så jag gick i kylan til Bränna å skulle ta ut pengar för att ha råd med bussen men för ovanlighetens skull så funkar ju inte CEPEBANKOMATEN !, Jag blev väldigt stressad å ringde å väckte Amanda å fick låna nåra kronor åsen gick jag till busstationen å åkte hem. Sen har jag gått från Aurorum då, Det var jättekallt å nu sitter jag bara här med min rygg som har blivit nå fel på så den gör jätteont å som typ låser sig hela tiden, Inte så härlit. Jag börjar iaf bli hungrig nu så jag ska ta å kolla vad som finns att äta.

Joo, Föresten så har jag läst en bok.. Som heter Kirre å den var sååååååå bra. Den handlar om ett litet barn som föds å det är jättesynd om han för han har en alkismamma som är typ 17 å inte tar hand om han. Den är jättesorglig :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0