Halli Hallå

Denna dag började som många andra dagar, Värdelöst !... Jag vaknade 7-8 fast jag hade somnat vid 4, Jag kunde inte somna om å steg upp iaf.. Åt och tvättade sen ramen till min grill... Som faktiskt blev riktigt blank och fin :D Efter det började jag bli Skittrött, Grinig å Sur som jag alltid blir med mitt trötthumör... Jag ville bara sparka å skrika som en liten unge :), Jag gick å la mig men kunde inte sova ordentligt för jag drömde hela tiden att jag försov mig å inte han med till IKEA å allt sånt... haha. Jag vaknade sen iaf å ringde å sa att jag skulle följa, Men ändrade mig igen och for inte. Istället bakade jag den kaka dom jag tänkte göra tidigare i veckan (När jag blev överdrivet ag för att det inte fanns ägg) Nu hade vi alla ingredienser... Så jag bakade alltså :) Sen ringde Mamma å sa att hon hade köpt en ny hårddisk åt mig... Det var här min dag blev bra istället för dålig... Logiskt eftersom Mamma köpte den åt mig å jag slapp alltså slösa på mina egna pengar :)... Sen hade hon köpt kycklingmål från korvgubben som var lika gott som vanligt men jag hade ont i huvet och mådde illa :(. Sen  då så for jag till bilen, Till kux:en alltså..Städade ur den llitegrann bara för jag hade inte med mig så mkt grejjer. Ska dit imorn med dammsugare, Lite vinylglans åsånt. Jag har föresten tagit några bilder med mobilen som jag ska lägga in =)

_blow @ pixbox.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0