Bögjävel

Att jag blir less på alla dessa ryggradslösa människor som inte kan säga sanningen om hur nånting är nångång.. Bögar allihopa ! .... I övrigt har dagen varit bra, Vi var i skolan å busade med såpa å nå spray åsånt :) Jag köpte mjuglass... Vi slutade tidigare och for hem å smuttade lite på nån öl å nån cider i solen.. Oj så trevligt de var.

Sen kom jag hem, Var vaken en stund men gick å sov nåra timmar sen, Vaknade nu vid 19:30 och gick å åt middag. Nu sitter jag här å har ont i huvet som jag alltid får när jag sover för länge på dan, Åsså är jag irriterad å helt nervös för att lången inte ska vara klar tills nästnästa helg eller att nånting annat ska skita sig.. Å det kommer bli så jäävla dyrt med diesel å dricka å allt... fyyy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0