Peppen

Jag vet inte om det är vädret, ledigheten eller vad det är men idag känner jag mig så himla peppad på att få en massa gjort i vårat hem.. Känns som att det stått stilla på den fronten allt för länge nu. Mest troligt känner jag nog denna optimism eftersom det nu inte är så länge tills jag börjar mitt 7/7 schema.. Problemet brukar ju annar vara att man inte ids starta upp några projekt när det ändå inte finns nån tid till dem men snart har jga inte det problemet längre :)
 
Planen är att göra sig av med saker vi inte ska ha kvar och få på plats alla nya grejer man bara drar hem och sen får dem ingen egen plats åsså blir det bara stök. Hursomhelst ska vi köpa en ny soffa då, nästa helg kanske. Vi ska även få en kökssoffa så då blir det lite omarrangering i köket.
 
Sen bubblar hela mitt huvud av omtapetsering, målning, botrrivning av fula golvmattor etc MEN man kan ju inte göra allt samtidigt tyvärr :D
 
Sånahär fina hem ger mig inspiration:
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0