Kalla fötter

Det här med varma vinterskor alltså... Det är verkligen shopping av det tråkigare slaget och inte så jävla lätt att hitta några som finns i min storlek och inte ser ut som skit. Är dem snygga så är dem kalla och är dem varma så är dem fula.
 
Nåja.. När man bor här så måste man ju ha ett par riktigt varma vinterskor så är det bara så jag sket i snygghetsfaktorn och gick på värme & kvalitet istället.
 
Beställde först dessa Sorel Winter Carnival för 1099 men dem var så himla osköna att dem åkte tillbaka direkt.
 
Jakten fortsatte och jag riktade in mig på nåt med lägre skaft så nu väntar jag på att dessa vattentäta vinterkängor från Salomon ska komma hem. Förhoppningsvis sitter dem som en smäck :) Lite billigare var dem oxå 895 och då fick man med ett par Coolmax strumpor. Beställde ett par extra varma iläggssulor oxå när jag ändå höll på :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0