Söndag

Trist att det är dags för jobb imorn igen, Jag som just börjat vänja mig vid att nöta på sofflocket efter denna långa sköna helg ;)

Min hals fortsätter att plåga mig men jag dricker te och knaprar halstabletter så det står härliga till, Nån nytta måste det väl göra :)

Mamma & Mattias kom hit tidigare idag och hämtade lite grejer åsså fick jag hjälp att bära upp kartonger från förrådet som var fyllda med gosedjur, leksaker och baby/barnkläder som jag haft så nu har jag sorterat och valt ut vad som ska vara kvar åsså passade jag på att dammsuga ur alla lådorna, vädra kläder och packa ner det på nytt så jag vet i vilken ordning och vart allt är :) Skönt som tusan att ha det gjort !

I övrigt har jag typ tvättat, duschat och tagit en promenad till affären för att inhandla lite snask och hyrde en film som ja ska börja se nu alldeles strax :) Det blir nog att gå och sova tidigt efter den så jag förhoppningsvis vaknar frisk som en nötkärna imorn :)

Filmen jag ska se ikväll blev: Simon och ekarna. Hoppas den är bra ! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0