Tisdag

Hej !

Idag har det varit full rulle med jobb från 8-16.30, Just nu sitter jag och kopplar av lite med en kopp kaffe som efterrätt - Mitt sockersug är faan inte att leka med men jag försöker att hålla mig på veckorna, Sen när det blir helg sätter ätar-orgien igång igen.

Lagade god mat idag, Ja igår oxå föresten då blev det fisk i kaviarsås som ju låter ganska äckligt men det är iaf fisk i ugnen som man brer över med en sås på creme fraiche, kaviar, citron, kryddor osv. Mucho smarrigt. Idag blev det vegetarisk Carbonara eller vad man nu ska kalla det. Jag fräste upp färska champinjoner, paprika, lök och vitlök som jag sedan blandade med spagettin och vanlig "carbonara-sås" nivet ägg & grädde. Mums :)

Nu ska jag bara samla lite ork att gå till affären, Måste växla pengar så jag har till p-platser i stan imorn eftersom jag har två kunder där. Undra hur det ska gå att besöka affären utan att köpa en Starbar (Ja, jag har blivit besatt av dem) Samt att jag är väldigt nyfiken på den nya Japp med hasselnötter. Åh att allt ska vara så gott :(




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0