Lördag

Aaaaah. Äntligen har min hemska huvudvärk någotsånär släpp så jag kan leva igen.. Först hade jag ju tänkt hyra film men jag tar nog istället och far förbi Willys.. Måste ändå handla mat och så köper jag med mig något gott och en frysmat och åker till Mamma när dem kommit hem efter middagen dem var bjudna på så äter jag där och bjussar på lite gotta (vet inte om jag köper nå fika, godis eller glass eller nån tårta eller vad?) Nåt gott ska ätas iaf !

Jag tror att Emmeli oxå skulle komma dit, ska ringa och höra.. MEN först ska jag springa ner (överdrift, snarare masa mig ner) till bilen och stoppa i motorvärmaren. Fräscha till mig med hjälp av rena kläder och torrschampo och sedan bege mig :)


Hej så länge !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0