Onsdag

Lite dagvild blir man allt när man jobbar helger och är ledig mitt i veckan men Onsdag skall jag väl kunna räkna ut att det är idag. Jag har då jobbat kvällar nu i veckan och är ledig idag och imorn.. Egentligen på Fredag oxå men då ska jag jobba istället för en arbetskompis som behövde vara ledig.. Jobb i helgen blir det oxå så inte behöver man sitta sysslolös !
Nåja.. Eftersom jag är ledig steg jag upp tidigt imorse och styrde iväg mot Luleå, som vanligt på somrarna är det ju mer vägarbeten än vanlig väg så det var lite drygt.
Har varit förbi mitt gamla jobb, tankat och sen varit på Storheden. Jula, Öb, Byggmax, Willys och Systemet avverkades och på endast en timme hann jag klart med alla ärenden. Köpte färg till hallen + trappen som blir ljusgrå med petrolblå kanter på trappstegen, ledstång etc.. Tror golvet där ska bli vit eller mörkgrå. Toan på nedervåningen blir babyrosa :)
Ja åsså lack till träpanelen i bastun, svart färg till husgrunden, röd utefärg, vit färg till väggar & golv i källaren, en massa spackel, penslar, roller etc etc.
Lite mat och systemvaror till marknaden på det så var allt klart och betart :)
Nu är jag hos Mammisen och ska äta middag här innan jag far och kollar till lägenheten och tar med lite grejer därifrån innan jag åker hem igen.. Tänkte först stanna i Luleå till imorn men jag längtar ändå bara efter mina killar så det blir redan ikväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0